1. میزان رضایت‌مندی شما از نحوه نوبت‌دهی چگونه است؟

2. میزان رضایت‌مندی شما از تابلوها و علایم راهنما جهت دسترسی به بخش‌ها و واحدهای مختلف چقدر است؟

3. میزان رضایت‌مندی شما از نحوه برخورد پرسنل چقدر است؟

4. میزان رضایت‌مندی شما از نحوه برخورد پزشک معالج چگونه است؟

5. میزان رضایت‌مندی شما از رعایت حفظ حریم خصوصی بیمار توسط چقدر است

6. میزان رضایت‌مندی شما از وضعیت بهداشتی و نظافت واحدها چگونه است؟

6. آیا از اطلاع رسانی در خصوص بیمه‌های طرف قرارداد و تعرفه‌ها رضایت دارید؟

8. از میزان انتظار خود، از زمان پذیرش تا ویزیت راضی بودید؟

9. آیا از امکانات و تسهیلات رفاهی (فضای اختصاص داده شده، سرمایش و گرمایش، صندلی، نور و...) رضایت دارید؟

10. آیا از ارائه آموزش‌های لازم قبل و حین انجام خدمات رضایت دارید؟